Sama sem si kupila zanimivo knjigo z naslovom Logo Mania (najdete jo v spletni trgovini v povezavi), ki je polna postopkov od problema do rešitve, nakaže nam poti razmišljanja hkrati pa pojasni, da mora biti dizajn v sluzbi funkcije. Torej; ko se lotimo razmišljanja o logu, je prva in najpomembnejša stvar:
Pozabiti vsako stvar, vsako sliko, dejstvo ali idejo o problemu, ki ga rešujemo.
Drugo je, da raziščemo problem v vseh možnih razsežnostih in informacije, ki jih dobimo, uporabimo na način, s katerim imamo kaj zanimivega povedati. To pa je tisto najpomembnejše.
Vse to je danes izredno tezko, kajti rečemo lahko, da skoraj ni stvari, ki je ne bi kdo že kdaj ali kje uporabil. Zato je za logo pomembna zgodba, ki stoji za njim. In mi kot bodoči dizajnerji moramo poskrbeti za pravo energijo, ki jo bo logo predstavljal.
V tokratni seriji Logo povezav se mi zdi zanimiva še stran, kjer profesionalci pa tudi ostali ocenjujejo prispele loge. Več glav več ve...
Ni komentarjev:
Objavite komentar